JAK WYKORZYSTAĆ SWÓJ POTENCJAŁ I ZNALEŹĆ PRACĘ NAJLEPSZĄ DLA SIEBIE?

Warsztat dwudniowy: 21 i 28 listopada 2019 (dwa kolejne czwartki) w godz. 9.00 – 13.00.

Mamy oraz ojców po i na urlopach macierzyńskich oraz wychowawczych, ale też inne osoby poszukujące nowej ścieżki zawodowej, zapraszamy na 2-dniowe warsztaty
„Jak wykorzystać swój potencjał i znaleźć pracę najlepszą dla siebie”

Celem warsztatów jest przyjrzenie się sobie w kontekście zawodowym i znalezienie najlepszej dla siebie pracy, dopasowanej do swoich umiejętności, wartości, tego, na czym nam naprawdę zależy i co dla nas w pracy jest ważne. W czasie warsztatów jesteśmy również dla siebie nawzajem inspiracją do działania.

Plan warsztatów:

DZIEŃ 1

  • 1. Przedstawienie się i wprowadzenie do tematu. Nasze własne historie zawodowe.
  • 2. Odkrywanie potencjału  - co lubimy/potrafimy robić, ale również czego nie potrafimy robić, ale czujemy i myślimy, że to może być dla nas nowy obszar do rozwoju.
  • 2. Sukcesy i osiągnięcia – jakie umiejętności nam w nich pomogły.
  • 3. Nasze wartości - jak wyglądają nasze wartości w pracy i poza nią oraz jak wpływają na nasze życie zawodowe.
  • 4. Kotwice kariery czyli nasze wartości i potrzeby a obrana ścieżka zawodowa.

DZIEŃ 2

  • 1. Praca marzeń - nasze własne wyobrażenia o niej i kreatywne spojrzenie na nią.
  • 2. Najnowsze metody poszukiwania pracy i które z nich sprawdzają się najlepiej.
  • 3. CV i list motywacyjny - praca nad przykładowym cv oraz własnym cv.
  • 4. Rozmowa kwalifikacyjna z praktycznego punktu widzenia.
  • 5. Podsumowanie tematów i wnioski 

W czasie warsztatów omówimy również obecny rynek pracy w Polsce, przykłady możliwości pracy na nim oraz konkretne wzorce z mojej pracy w rekrutacji oraz z doświadczenia pracy na warsztatach. 

Cena: 190 PLN

Zapisy na warsztaty do 18 listopada. Zapisy i kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Warsztaty prowadzi Aleksandra Mościcka - rekruter i doradca kariery. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy w agencji doradztwa personalnego, gdzie zajmowała się rekrutacją pracowników. Od 4 lat prowadzi warsztaty i konsultacje dotyczące pracy współpracując z Fundacją Sto Pociech. Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi w SGH w Warszawie oraz studiów podyplomowych Job-Coaching, doradztwo zawodowe, edukacyjne i coaching kariery na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Prywatnie mama dwójki dzieci. www.linkedin.com/in/aleksandra-moscicka

Nasz newsletter

Zarejestruj się aby otrzymywać nasz cotygodniowy planik. Akceptacja regulaminu oznacza zgodę na przesyłanie informacji drogą elektroniczną oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
I agree with the Regulamin
Back to Top